Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
23 липня 2018 року під час онлайн наради з територіальним управління Державної судової адміністрації України в Одеській області та керівниками апарату судів начальником відділу організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики Акбаровою І.М. було наголошено увагу керівників на посилення контролю по роботі з громадянами.
Керівником апарату суду Богатирьовою Т.В. було проведено нараду з працівниками апарату суду, прослухано запис онлайн наради та вкотре наголошено на правилах етичної поведінки.
Під час роботи з письмовими зверненнями громадян необхідно неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про звернення громадян», надавати відповіді в строк встановлений законом.
Основними завданнями у роботі зі зверненнями громадян в суді є недопущення надання неоднозначних відповідей, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.
До працівників судових установ висуваються досить великі вимоги, а пересічні громадяни ставляться до них з довірою, і очікують, що вони присвятять себе справі служіння суспільству та обстоюванню його інтересів. Власне тому рівень довіри суспільства до суду залежить від поведінки кожного працівника судової системи як всередині установи, так і зовні.
Працівника апарату суду повинні сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов'язки, проявляти ініціативу, а також не допускати ухилення від прийняття рішень та відповідальності за свої дії та рішення.
Під час виконання своїх посадових обов'язків зобов'язані неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об'єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог, запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими.
Зобов'язані виконувати свої посадові обов'язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій.
Наш суд, його діяльність, ефективність, його ім’я, авторитет, організаційна культура – це кожен із нас. Ми представляємо і уособлюємо наш суд своєю поведінкою, мовою та дією не тільки в будівлі суду, але і поза нею.
Прес-служба Овідіопольського районного суду Одеської області